اینجا زنان به خواستگاری مردان می روند!+عکس

  در یکی از صفحات فیس بوک جمله ای نوشته شده که اگر زنان دنیا را اداره می کردند هیچ جنگی رخ نمی داد ولی مطمئن باشید حسادت یکی از گزینه های اصلی این جهان بود.

به گزارش افکارنیوز، در قبیله ای عجیب در چین به نان موسوا زنان و دختران حاکمان اصلی محسوب می شوند و روسای قبیله تنها از میان زنان انتخاب می شوند 

اتفاق عجیب تر میان مردم این قبیله این است که زنان با یکدیگر حرف نمی زنند. این قبیله هزاران سال است که در صلح و صفا در ساحل دریاچه لوگو در جنوب چین زندگی می کنند ولی زنانش کمتر با هم صحبت می کنند و صحبتی از پدر و پسر در این قبیله وجود ندارد. 
در این قبیله زنان انتخاب می کنند که با کدام مرد ازدواج کنند و در حقیقت ازدواج رسمی ندارند. مردان پس از ازدواج در خانه زنان زندگی می کنند! 

نظر تون چیه؟؟

 

 



موضوعات مرتبط: خبر گزيده
[ شنبه 27 اسفند 1390 ] [ 10:40 قبل از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

جزیره ای بدون وجود زن (باورتان نمی شودحتما بخوانید)

ورود خانم ها ممنوع میباشد

“زن ممنوع” واژه ای است که مردان این جزیره به آن اعتقاد دارند. از سال ۱۰۶۰ تصویب شده است که هیچ زنی حق ورود به این جزیره را ندارد و حتی برخی از حیوانات ماده مجاز به بودن در منطقه نیستند. همچنین ورود هرگونه عکس زنان به جزیره مجاز نیست. بازدید از آتوس به غیر از اتباع یونان برای بازدیدکنندگان خارجی هم مجاز است اما به ۲۰ مرد در یک روز محدود است و باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند.

 ورود خانم ها ممنوع میباشد

 

 

ورود به آتوس هم مراحل مختلفی دارد. اول از همه بازدیدکننده باید چک شود که آیا گربه، سگ، طوطی و … ماده همراه نداشته باشد و پلیس هایی که در بسیاری از تقاطع های این جزیره حضور دارند وظیفه دارند که جلوی افراد و موجودات زن نما را بگیرند.

 ورود خانم ها ممنوع میباشد



موضوعات مرتبط: خبر گزيده

ادامه مطلب
[ شنبه 27 اسفند 1390 ] [ 7:37 قبل از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

هشدار براي استفاده زياد گوشت قرمز

نتایج یك تحقیقات 28 ساله در دانشگاه هاروارد نشان می دهد كه مصرف زیاد گوشت قرمز خطر مرگ و انواع بیمارهای كشنده از جمله سكته قبلی و مغزی را چند برابر می كند.

ایرنا به نقل از شبكه خبری سی.ان.ان نوشت: نتایج منتشر شده یك تحقیقات طولانی در دانشگاه هاروارد كه بر روی 37 هزار و 600 مرد و 84 هزار و 400 زن انجام شده نشان می دهد كه مصرف زیاد و همیشگی گوشت قرمز به عنوان یك سم كشنده تلقی می شود.

نارسایی ، سكته و حمله قلبی ، سرطان ، مرض قند، كلسترول و چربی خون از جمله بیماری هایی هستند كه نتیجه مستقیم استفاده زیاد از گوشت قرمز است.
پروفسور فرانك هو استاد اسیائی الاصل بخش بهداشت عمومی دانشگاه هاروارد این پژوهش و بررسی را هدایت می كند.
به گفته پروفسور هو از این عده تاكنون حدود 24 هزار نفر فوت شدند كه علت مرگ شش هزار نفر از آنان نارسایی گزارش شده است .
یافته های این پژوهش حاكی از ان است كه مصرف روزانه گوشت قرمز به حالت گوشت خام 13 درصد و به حالت محصولات فرآوری شده مانند كالباس ، سوسیس و همبرگر 20 درصد احتمال مرگ را افزایش می دهد.
همچنین بر اساس این تحقیقات مصرف خشكبار 19 درصد ، گوشت مرغ ، طیور، غله و سبزیجات 14 درصد و حبوبات و لبنیات 10 درصد طول عمر انسان را افزایش می دهند.
براساس یافته های گزارش براثر استفاده از نتایج این تحقیق به متوسط عمر 3/9 درصد مردان و 6/7 درصد زنانی كه در این پژوهش مشاركت داشته اند، افزوده شده است.



موضوعات مرتبط: خبر گزيده
[ جمعه 26 اسفند 1390 ] [ 9:55 قبل از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

علت فرود اضطراری هواپیمای رئیس جمهور

پیش از ظهر امروز رئیس جمهور بعد از افتتاح پروژه‌های مسکن مهر اندیمشک از فرودگاه دزفول عازم اهواز بود که به دلیل گردوغبار هواپیمای رئیس جمهور مجبور به نشستن در فرودگاه آبادان شد.یک منبع مطلع در گفت‌و‌گو با فارس در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: حضور رئیس جمهور در شهرهای آبادان و خرمشهر جزو برنامه‌های سفر امروز محمود احمدی‌نژاد نبود. وی گفت: رئیس جمهور بعد از افتتاح پروژه‌های مسکن مهر اندیمشک از فرودگاه دزفول عازم اهواز بود که به دلیل گرد و غبار هواپیمای رئیس جمهور قادر به فرود در فرودگاه اهواز نشد لذا مجبور به نشستن در فرودگاه آبادان شد. 

این منبع مطلع خاطرنشان کرد: قرار بود که رئیس جمهور در حین حضور در خرمشهر از یادمان شلمچه بازدید کند که این موضوع نیز لغو شد. 

وی تصریح کرد: در زمان حضور رئیس جمهور هیچ یک از مقامات مسئول خرمشهر در جریان این سفر نبود و خودروهای حامل رئیس جمهور و هیئت همراه بدون اسکورت نیروی انتظامی از مسیر خرمشهر عازم اهواز شدند.

 



موضوعات مرتبط: خبر گزيده
[ جمعه 26 اسفند 1390 ] [ 9:21 قبل از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

جزئیات جدید حج تمتع اعلام شد

سازمان حج و زیارت، شرایط و جزئیات جدید جهت نام نویسی و اعزام به حج تمتع را در سال 1391 اعلام کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ،سازمان حج وزیارت در اطلاعیه ای اعلام کرد: با عنایت خداوند متعال و برنامه ریزی های انجام شده، مقدمات لازم جهت پذیرش متقاضیان دارای اولویت تشرف برای اعزام به حج تمتع در سال 1391 فراهم شده است، از این رو از افراد واجد شرایط دعوت می شود جهت ثبت نام در کاروان های منتخب اقدام کنند.
 مشمول تشرف
تمامی دارندگان قبوض حج تمتع از 10 شهریور 84 و متقاضیان دارای اسناد ثبت نامی سال های 1360 و 1363 مشمول تشرف می شوند.
 اسامی، نشانی و تلفن مدیران منتخب کاروان های حج سال 1391 در روزهای 16/1/1391 و 17/1/1391 از طریق جراید محلی اعلام خواهد شد.
 




موضوعات مرتبط: خبر گزيده
[ جمعه 26 اسفند 1390 ] [ 8:52 قبل از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

ازدواج زن آمریکایی با یک الاغ + عکس

در اتفاقی عجیب یک زن آمریکایی با یک خر در شهر سایتل ایالت واشنگتن آمریکا ازدواج کرد.
به گزارش مشرق به نقل از برترین ها، در اتفاقی عجیب یک زن آمریکایی با یک خر در شهر سایتل ایالت واشنگتن آمریکا ازدواج کرد.


زن آمریکایی می گوید: «این ازدواج پس از شکل گرفتن عشق و دوستی میان آنها به مدت دو سال صورت گرفته است».
گفتی است که چندی پیش نیز یک زن آمریکایی با یک سگ به طور رسمی ازدواج کرد.


موضوعات مرتبط: خبر گزيده
[ جمعه 26 اسفند 1390 ] [ 8:45 قبل از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

بازنشستگی كارمندان با هر میزان سابقه

 بازنشستگی كارمندان با هر میزان سابقه

 
 
 
پیش نویس طرح بازنشستگی كارمندان دولت با هر میزان سابقه خدمت و نيز طرح استخدام نیمه وقت بانوان در این معاونت تدوین شده است.
 
 
 
ایرنا: معاون حقوقی و امور مجلس معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ريیس‌جمهور گفت: پیش نویس طرح بازنشستگی كارمندان دولت با هر میزان سابقه خدمت و نيز طرح استخدام نیمه وقت بانوان در این معاونت تدوین شده است.

عبدالعلی تاجی افزود: این پیش نویس به كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ارائه شده و در صورت موافقت نمایندگان، این پیشنهاد در قالب یك طرح و به عنوان بندی از لایحه بودجه سال 1391 قابل بررسی خواهد بود.

وی با بیان اینكه برخی از كارمندان تمایل دارند برای مثال با 20 سال سابقه و 20 روز حقوق بازنشسته شوند، اما در قانون مدیریت خدمات كشوری چنین حكمی وجود ندارد، اظهار کرد: از این رو پیش نویسی در معاونت توسعه مدیریت تهیه شده كه قانون مدیریت خدمات کشوری به نوعی اصلاح شده و كارمندان بتوانند با هر سابقه كاری بازنشسته شوند. 

تاجی در عین حال افزود: طبیعی است كه مدت زمانی به عنوان كف سابقه خدمت تعیین خواهد شد؛ مانند 15 سال یا شبیه آن.
 




موضوعات مرتبط: خبر گزيده
[ پنج شنبه 25 اسفند 1390 ] [ 2:34 قبل از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

تعجب نکنید؟؟؟!!!

  به این میگن آخر شانس!!!

 گر نگهدار من آن است که من میدانم / شیشه را در بغل سنگ نگه میدار.

اندکی تحمل بفرمایید تا تصویر به طور کامل بارگذاری شود

 
 


موضوعات مرتبط: خبر گزيده
[ پنج شنبه 25 اسفند 1390 ] [ 2:19 قبل از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

زني که گريه او را مي‌کشد

 

جام جم آنلاين: زن جوان انگلیسی به نوعی بیماری نادر مبتلا است؛ او هرگز نباید گریه کند زیرا در این صورت جان خود را از دست خواهد داد، بیماری اي که تنها 35 نفر در کل جهان به آن مبتلا هستند.

«کتی دل» بیماری است که به نوعی اختلال به نام «آکواژنیک اورتیکاریا» مبتلا است، بیماری به شدت نادر که تنها 35 نفر در جهان به آن ابتلا دارند.

«دل» حتی نمی تواند گریه کند زیرا اشک هایی که از چشمانش سرازیر شوند موجب ایجاد زخم هایی دردناک بر روی صورتش خواهند شد و حمام کردن نیز برای او ممنوع است زیرا وضعیتی مانند سوختگی شدید را برای وی به وجود خواهد آورد.

این بیمار 27 ساله که پیش از این ورزشکار بوده است به خاطر بیماری اش مجبور شد تا دست از ورزش بشوید زیرا تعرق نیز در بدن او ایجاد واکنش های شدید حساسیت زا و زخم های عمیق می کند، این بیماری می تواند در آینده منجر به مرگ این بیمار شود.

بیماری های این زن جوان از سن 16 سالگی و پس از جراحی لوزه هایش آغاز شد و از این رو پزشکان احتمال می دهند برداشته شدن لوزه ها باعث مختل شدن میزان «هیستامین» در بدن او شده است. در حال حاضر هیچ درمان شناخته شده ای برای این بیماری ارائه نشده است.

وی در حال حاضر برای کنترل بیماری خود از داروهایی استفاده می کند که بیماران پیوندی آن را مصرف می کنند تا از ایجاد واکنش شدید بدنش در برابر آب جلوگیری کند. پس از آن داروی بیماران سرطانی بر روی او آزمایش خواهد شد تا سیستم ایمنی بدن او دوباره ساخته شود.(مهر)

 




موضوعات مرتبط: خبر گزيده
[ چهار شنبه 24 اسفند 1390 ] [ 1:9 قبل از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

گران‌ترین وکیل ایران اصلا پرونده‌هایش را نمی‌بیند

  گران‌ترین وکیل ایران اصلا پرونده‌هایش را نمی‌بیند



او گران‌ترین وکیل ایران است. یکی از مهم‌ترین پرونده‌های تاریخ قضائی ایران را وکالت کرده و بیشترین حق‌الوکاله را گرفته است؛ چیزی در حدود یک‌ و نیم میلیارد تومان.

علی صابری (وکیل نابینا) از آن دست آدم‌هایی‌ است که مفهوم معلولیت و توانایی را در ذهن به‌هم می‌ریزد. او توانسته با پشتکار و اعتماد به نفس، به هر چیزی که به آن معلولیت می‌گویند، غلبه کند و در حرفه خودش یکی از جنجالی ترین‌ها باشد.
دفتر وکالت علی، شلوغ است. دارد لایحه را به یکی از موکلان‌اش دیکته می‌کند. همه، با وقت قبلی آمده‌اند. علی فقط بعدازظهرها دفتر است. هیچ‌کس از دیدن وکیل نابینا تعجب نمی‌کند، این روزها علی دیگر برای خودش اسم و رسمی دارد و همه از معلولیت‌اش و موفقیت‌های عجیب و غریبش باخبرند.



موضوعات مرتبط: خبر گزيده

ادامه مطلب
[ سه شنبه 23 اسفند 1390 ] [ 5:57 بعد از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

ماجرای عشق عجیب کوسه به مرد ماهیگیر+عکس

 مسلما اين موضوع كه در قايق 3 متري بنشيني و پارو بزني در حاليكه يك كوسه سفيد 4 متري دنبالت باشه واقعا تجربه دلهره آوري است که حتی تصورش برای هر کسی ممکن نیست اما مرد ماهیگیر تجربه دوستی با یک کوسه را دارد

مسلما اين موضوع كه در قايق 3 متري بنشيني و پارو بزني در حاليكه يك كوسه سفيد 4 متري دنبالت باشه واقعا تجربه دلهره آوري است ولی به گزارش روزگار نو ،ماهيگير فرانسوی كه كوسه ماده سفيد چهار متري را از تور ماهيگيري نجات داد از عشق اين كوسه رهايي نيافته و اين كوسه همواره او را دنبال مي كند بطوريكه  هر گاه قايقش را متوقف كند شكمش را روي آب آورده تا ماهيگير او را نوازش كند و دستي بر سرش بكشد! اين ماهيگير به لحاظ شغلي دچار مشكل شده است زيرا ماهي ها از وجود كوسه احساس خطر كرده و او نمي تواند ماهيگيري كند.



 


موضوعات مرتبط: خبر گزيده
[ یک شنبه 21 اسفند 1390 ] [ 2:35 بعد از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

براي لاغرشدن چه كنيم؟ شيريني بخوريم يا نه؟

 اگر هميشه در حال رژيم گرفتن هستيد اما نتيجه نمي‌گيريد، راه رژيم‌تان را عوض كنيد. مثلا اگر شيريني و شكلات را تحريم كرده‌ايد و با حسرت صورت‌تان را به شيشه شيريني فروشي مي‌چسبانيد، تحريم‌تان را بشكنيد.

 
 
 

برترین ها:  اگر هميشه در حال رژيم گرفتن هستيد اما نتيجه نمي‌گيريد، راه رژيم‌تان را عوض كنيد. مثلا اگر شيريني و شكلات را تحريم كرده‌ايد و با حسرت صورت‌تان را به شيشه شيريني فروشي مي‌چسبانيد، تحريم‌تان را بشكنيد. توصيه دانشمندان به شما اين است كه از كيك شكلاتي به‌عنوان صبحانه استفاده كنيد. آن‌ها مي‌گويند كنار گذاشتن كامل شيريني و شكلات مي‌تواند نوعي اعتياد رواني را در شما ايجاد كند. به‌همين دليل شما بايد به جز رژيم‌تان، مراقب نياز‌هاي رواني‌تان هم باشيد. مثلا مي‌توانيد به‌جاي صبحانه يك برش كيك شكلاتي را با لذت بخوريد زيرا از نظر اين محققان، ‌صبحانه متعادل مي‌تواند 600 كالري داشته باشد و شامل كربوهيدرات، پروتئين و حتي قند هم باشد. در واقع اگر شما صبح‌ها يك برش كيك بخوريد، توانايي‌تان براي فعاليت روزانه، بيشتر مي‌شود و بيشتر كالري مي‌سوزانيد اما اگر صبحانه نخوريد، هورموني كه مي‌تواند شما را مدام گرسنه كند مشغول فعاليت مي‌شود و بيشتر از آن‌كه لاغر شويد، گرسنگي سراغ‌تان مي‌آيد.


موضوعات مرتبط: خبر گزيده
[ یک شنبه 21 اسفند 1390 ] [ 2:8 بعد از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

مرد گرگی از اصلاح صورت خود خودداری می کند +18

 "راموس" معروف به "مرد گرگی" با وجود اصرار معشوقه اش از زدن موهای صورت خود خودداری کرد.

 
 
 

"راموس" معروف به "مرد گرگی" با وجود اصرار معشوقه اش از زدن موهای صورت خود خودداری کرد.


به گزارش برترین ها، صورت و بدن این مرد مکزیکی مملو از موهای زائد است و به همین دلیل به وی لقب "گرگ" دادند.

راموس می گوید:«برخی از مردم من را به دلیل داشتن موی زائد مسخره می کنند و بیشتر خانم ها نیز از من فرار می کنند، این در حالی است که موی زیاد من برای برخی خانم ها نیز جالب است».

راموس به همراه خواهر خود در سیرک کار می کند و از همسر قبلی خود یک فرزند دارد و در حال حاضر با معشوقه خود به نام "هلیدا" زندگی می کند.


 


موضوعات مرتبط: خبر گزيده
[ یک شنبه 21 اسفند 1390 ] [ 1:44 بعد از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

زندگی در قفس به مدت 21 سال! + عکس

 مرد چینی ساکن روستای گونگ چوان دراستان گوانگجی چین تقریبا تمام عمرش را در قفس گذرانده است.

 
 
 
خبرآنلاین : مرد چینی ساکن روستای گونگ چوان دراستان گوانگجی چین تقریبا تمام عمرش را در قفس گذرانده است.

او حالا نه می تواند راه برود ونه صحبت کند و فقط قادر است همچون نوزادان روی زمین چهار دست و پاراه برود.

 وین یون  23 ساله  در دوسالگی در حالیکه هنوزنمی توانست به شکل کامل راه برود دچار سانجه سوختگی شد و والدینش از آن پس تصمیم گرفتند او را داخل قفس قرار دهند چون امکان مراقبت ازاو برایشان فراهم نبود .

 پدر باید برای کار به شهرهای دور می رفت و نامادری او هم در طول روز  در مزرعه کار می کرد وبه این ترتیب او باید در قفس چوبی می ماند.

 داستان زندگی این فرد شبیه ماجرای مادر 76 ساله چینی است که پسرش تانگ زوها 40 ساله را برای 23 سال در قفس نگهداری کرده بود. 

 
 


موضوعات مرتبط: خبر گزيده
[ یک شنبه 21 اسفند 1390 ] [ 1:41 بعد از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

زیباترین و بلند ترین برج های دنیا

 

 ۱٫ برج خلیفه

Burj Khalifa زیباترین و بلند ترین برج های دنیا
 
 
زیباترین و بزرگترین برج های دنیا را میتوانید در ادامه مطلب ببینید
در ضمن برج خلیفه به عنوان بزرگترین برج دنیا در حال حاضر شناخته میشود
 

۲٫ Abraj Al Bait Towers

Abraj Al Bait Towers3 زیباترین و بلند ترین برج های دنیا

3. Canton Tower



موضوعات مرتبط: خبر گزيده

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 18 اسفند 1390 ] [ 5:34 بعد از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

مجلس تصویب کرد؛ مهریه فقط تا ۱۱۰ سکه زندان دارد، نه بیشتر

صبح امروز بند مربوط به «مهریه» در این لایحه، مذاکرات مفصلی را برانگیخت. در لایحه ارجاعی دولت آمده بود: «دولت باید از طریق دستگاه​های فرهنگی در جهت ترویج فرهنگ ازدواج و رعایت مهریه های متعارف عمل کند. میزان مهریه با توجه به وضع عمومی اقتصادی هر سه سال یکبار از سوی رئیس قوه قضاییه اعلام می​شود. هرگاه مهریه در زمان وقوع عقد به میزان متعارف باشد و زوج از پرداخت مهریه ممانعت کند، مشمول قانون مجازات می​شود. اما اگر مهریه از میزان متعارف در سال وقوع عقد بیشتر باشد، صرفا مناعت زوج برای پرداخت ملاک است».
این ماده از سوی کمیسیون حقوقی و قضایی حذف شده بود و بر اساس آیین​نامه داخلی مجلس امکان بازگرداندن آن به متن لایحه نبود. بنابراین تلاش محمدرضا خباز در این زمینه به نتیجه​ای نرسید.

 



موضوعات مرتبط: خبر گزيده

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 اسفند 1390 ] [ 7:52 بعد از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

حيواناتي با رنگ‌هاي عجيب!!

 برترین ها: شما قطعاً با این حیوانات آشنا هستید. خرچنگ، پنگوئن، سنجاب و لاک پشت جانورانی هستند که به طور کلی برای ما آشنا هستند ولی چیزی که جانوران زیر را در کل دنیا متفاوت و برجسته کرده، رنگ پوست آنهاست.


در زیر حیواناتی که دارای رنگ پوستی غیر عادی و عجیب و متفاوت با سایر همنوعان خود هستند آورده شده اند.

خرچنگ آبی

لطفا به ادامه مطلب بروید



موضوعات مرتبط: خبر گزيده

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 اسفند 1390 ] [ 11:48 قبل از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

هیچوقت برای شروع دیر نیست!

بیشتر انسانها گمان می کنند پیری سن بازنشستگی و دست کشیدن از تلاش و انتظار مرگ است اما کسانی که ما در این گزارش به شما معرفی می کنیم جور دیگری می اندیشند.

ما شما را با چند تن از متفاوت ترین افراد مسن جهان آشنا می کنیم

مسن ترین فردی که در دنیا در قید حیات است



آنتیسا خویچاوا، از اهالی سابق اتحادیه جماهیر شوروی ساکن جورجیا، متولد سال 1880 است. بدین ترتیب وی با 130 سال سن سالخورده ترین فرد در زمان حاضر محسوب می شود.

 لطفا به ادامه مطلب بروید



موضوعات مرتبط: خبر گزيده

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 اسفند 1390 ] [ 11:45 قبل از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

زن چینی شش روز پس از مرگ، زنده از تابوت بیرون آمد!

یک روز قبل از برگزاری مراسم خاکسپاری، بستگان و همسایه‌ها این پیرزن با تابوت خالی روبرو شدند و او را در حالی که مشغول آشپزی بود، پیدا کردند.

یک زن 95 ساله چینی که تصور می‌شد، فوت کرده است شش روز بعد از تابوت بلند شد و همه را شگفت‌زده کرد.

به گزارش ایسنا، همسایه‌های «لی» که ساکن ایالت «گوانگشی» است، او را بی‌حرکت و در حالی که نفس نمی‌کشید، داخل خانه‌اش پیدا کردند.

همسایه‌های این زن، جسد او را طبق آداب و رسوم چینی‌ها، داخل تابوتی در خانه‌اش قرار دادند تا دوستان و خانواده‌اش برای ادای احترام به منزل او بیایند.



موضوعات مرتبط: خبر گزيده

ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 اسفند 1390 ] [ 3:59 بعد از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

نتایج انتخابات شهرهای استان خوزستان

  خوزستان
ماهشهر، امیدیه و هندیجان - حبیب آقاجری (جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پايداري)
شوش - سید راضی نوری (جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پايداري)
اندیمشک - صیدعیسی دارایی
شوشتر- سادات ابراهیمی
مسجد سلیمان - اسماعیل جلیلی
دزفول - محمدعلی قاسمی و عباس پاپی زاده پالنگان(دور دوم)
رامهرمز - شمس الله بهمنی
خرمشهر - عبدالله سامری
شادگان - عبدالله تمیمی
ماهشهر - حبیب آغاجری
آبادان - جواد سعدون زاده (جبهه متحد اصولگرایان) به بهارستان رسید و غلامرضا شرفی، محمدسعید انصاری، سیدحسین دهدشتی و جلیل مختار وارد مرحله دوم انتخابات شدند.
بهبهان - عزیز‌الله سالاری و محمدباقر شریعتی راهی مرحله دوم انتخابات شدند.



موضوعات مرتبط: خبر گزيده
[ یک شنبه 14 اسفند 1390 ] [ 2:31 بعد از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

این دیگه آخر تمرکز هست

 یک مرد چینی رکورد گینس را شکست . او با سه دو چرخه به مدت ۱۹ ثانیه بیست متر را روی سه ردیف بطری رکاب زد

0.423593001330707867 taknaz ir این دیگه آخر تمرکز هست

 
حالا ما به شما یاد میدهیم چگونه تمرکز داشته باشید مقاله زیر را بخوانید
 
تمرکز چیست؟

 

  • آیا حین مطالعه یا گوش دادن به درس با کوچکترین صدایی حواستان پرت میشود و مدتی طول میکشد تا دوباره تمرکز پیدا کنید؟
  • آیا تابحال به عواملی که باعث عدم تمرکزتان میشود توجه کرده‌اید؟ یا فقط رنج برده و با آن دست و پنجه نرم کرده‌اید؟
  • منظور از تمرکز حواس ، فکر کردن صرف به یک موضوع نیست. تمرکز حواس یعنی زمانی که شما مطالب مربوط به یک موضوع را نگهداری یا رد میکنید تا بتوانید اصل موضوع را در ذهنتان حفظ کنید.

عوامل عدم تمرکز

  • عوامل جسمانی: مانند گرسنگی ف خستگی ، بی‌خوابی ، سردرد ، بیماری و … .
  • عوامل محیطی: مانند هوای گرم یا سرد ، نور کم ف سر و صدا ، صدای یکنواخت معلم ، زمان تدریس و همچنین زمان مطالعه بعد از خوردن غذای سنگین و … .لطفا به ادامه مطلب بروید


موضوعات مرتبط: خبر گزيده

ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 اسفند 1390 ] [ 2:2 بعد از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

حضور آگاهانه

قیمت رای ما قیمت ایران است



موضوعات مرتبط: عکسخبر گزيده
[ پنج شنبه 11 اسفند 1390 ] [ 11:45 بعد از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

یک کفش اسپرت هوشمند و دیجیتال

 یک شرکت تولیدکننده وسایل ورزشی، کفش‌های دیجیتال را ویژه ورزشکاران ارائه کرده است که علاوه بر کاربردی که به عنوان یک ابزار ورزشی دارد، می‌تواند عملکرد ورزشکاران را نیز ارزیابی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این کفش‌ها از سیستم حسگری برخوردارند که به همراه یک نرم افزار می‌تواند عملکرد ورزشکاران را محاسبه کرده و تاثیرگذاری تمرین‌های ورزشی را افزایش دهند.

140753 561 یک کفش اسپرت هوشمند و دیجیتال
 

اساس سیستم کفش‌های «بسکتبال» و «آمادگی جسمانی» شرکت نایک حسگری فشاری است که در درون کفش‌ها قرار گرفته‌اند. این حسگر می‌تواند حرکات فرد را در سرتاسر بازی، تمرین یا بدنسازی محاسبه کرده و اطلاعات آن را به صورت بیسیم به تلفن هوشمندی مجهز به نرم افزار ویژه کفش ارسال کند.

سپس ورزشکاران می‌توانند اطلاعات به دست آمده را برای کنترل وضعیت عملکرد خود ارزیابی کرده و بخشهای ضعف و قوت آن را مشخص کرده و آنها را با دیگر ورزشکاران به اشتراک بگذارد. برای خواندن مطلب لطفا به ادامه مطلب بروید



موضوعات مرتبط: خبر گزيده

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 10 اسفند 1390 ] [ 3:32 بعد از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

کی روش در مورد بازی با قطر چه میگوید

کی روش در مورد بازی با قطر چه میگوید

00030630 کی روش در مورد بازی با قطر چه میگوید

 سرمربی تیم ملی ایران گفت: اشکان دژاگه و جواد نکونام حداکثر سه‌شنبه صددرصد به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوند.

کارلوس کی‌روش پس از تمرین عصر امروز (شنبه)‌تیم ملی در جمع خبرنگاران درباره اردوی دوبی تیم ملی و بازی با اردن گفت: به لحاظ آماده‌سازی تیم ملی بازی خوبی برابر اردن انجام دادیم و در این اردو توانستیم با دعوت از چند بازیکن جدید، آن‌ها را مورد آزمایش قرار دهیم. همچنین بازی با اردن محک خوبی برای تیم ملی بود تا برای بازی با قطر آماده شود. ما سعی کردیم در این بازی به این نتیجه برسیم که بهتر است پیش از بازی با قطر روی چه چیزهایی از نقاط قوت تیم تمرکز کنیم.

 

وی افزود: مسلما از نتیجه بازی راضی نبودم اما از اینکه توانستیم بازی ۲ بر صفر باخته را جبران کنیم و عکس‌العمل خوبی نسبت به آن شکست نشان دادیم و در ادامه دو گل زدیم، احساس خوبی را در ما ایجاد کرد که تا چه حد می‌توانیم روی انسجام تیمی،‌ اتحاد و تعهد بازیکنان حساب کنیم. آن‌ها تا آخر جنگیدند تا نتیجه را جبران کنند و این خیلی خوب بود.

وی در پاسخ به این سوال که تیم ایران در بازی با قطر که برایش جنبه تشریفاتی دارد چه رویکردی خواهد داشت گفت: قطعا آن بازی متفاوت خواهد بود. بازی با قطر یک بازی رسمی در بخش مسابقه‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ است. ما بهترین تیم ایران را به زمین می‌فرستیم چرا که هم نتیجه بازی و هم فوتبالی که ارائه خواهیم داد، برای ما مهم است. ما می‌توانیم با یک عملکرد موفقیت‌آمیز در آن بازی، یک مرحله به جلوتر رفته و برای کارهای بعدی برنامه‌ریزی کنیم.

سرمربی تیم ملی از حضور قطعی اشکان دژاگه در ترکیب این تیم خبر داد و گفت: دژاکه و سایر لژیونرهای تیم صددرصد به جمع ما ملحق می‌شوند. آن‌ها اکنون در اروپا هستند و دوشنبه برای حضور در تهران حرکت می‌کنند که فکر می‌کنم در دیرترین زمان سه‌شنبه به جمع ما ملحق شوند.

 



موضوعات مرتبط: خبر گزيده
[ سه شنبه 9 اسفند 1390 ] [ 5:9 بعد از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

انسانهای نابغه و بسیار عجیب که دست ندارند

  سایت ایران ناز گزارشی جالب در مورد انسان هایی که دست ندارند اما مانند انسان هایی طبیعی در حال زندگی هستند تهیه کرده که بد نیست با دیدن و خواندن این مطلب تلنگری بخورید و بیشتر به داشته هایمان فکر کنیم و شاکر آنها باشیم .

 

1- موتور سوار بی دست
لیو در حال حاضر ۲۷ ساله است، وقتی که او ۱۰ سال داشت پدر و مادرش او را به یک سیرک بردند تا مهارت های خاصی را یاد بگیرد. از آن زمان یاد گرفت که بدون دست موتور سیکلت براند. او اقرار کرده که به مدت ۱۰ سال بدون داشتن گواهینامه، موتورسیکلت رانده است. سیرکی که لیو در آن کار می کرد۳ سال پیش بسته شده و از ان زمان با ۲تا دیگر از همکاران سیرک در خیابان ها معرکه می گیرند.

یک بار پلیس اورا به خاطر سرعت زیاد جریمه کرد. وقتی پلیش ها دیدند که بدون دست رانندگی می کند شگفت زده شدند. در نهایت لیو پولی نداشت که به عنوان جریمه پرداخت کند و به وی اخطار داده شد. او همچنین قول داد که دیگر موتور سواری نکند.

براي مشاهده ديگر تصاويرلطفا به ادامه مطلب برويد 



موضوعات مرتبط: خبر گزيده

ادامه مطلب
[ دو شنبه 8 اسفند 1390 ] [ 1:3 قبل از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

تونل‌ قطار با پوشش گیاهی

 - همشهری آنلاین-هلن صدیق بنای: این پوشش گیاهی زیبا یک تونل قطار و یک مسیر ریلی گیاهی و زنده است که به مسیر سبز، شهرت یافته است.

مسیر سبز مطمئنا، یکی از رمانتیک‌ترین تونل‌های قطاری در جهان است که تاکنون دیده‌اید! این زیبایی در یک جنگل دلربا در دل کشور اوکراین پنهان شده است.

مردم محلی نام آن را تونل عشق گذاشته ‌اند! آیا زیبا نیست؟ وقتی این عکس‌های را می‌بینم دلم می‌خواهد کوله بارم را ببندم راهی سفر شوم این جاده شما را دعوت به حرکت می‌کند. دعوت به یکی از آن سفرهای شگفت انگیز و رویایی با قطار می‌کند. شما چه حسی دارید؟

تونل سبز در اوکراین تنها تونلی در جهان است که به جای استفاده از بتون، آجر و... از درختان و شاخه‌های آنها پایه ریزی شده است. یعنی امکان پذیر است!

طراحی این تونل سبز یا زنده در دل یک جنگل زیبا‌ و بسیار وسیع اجرا شده است. تنها کافی بود، مهندسین و طراحان آن ذهنیتی غیر از این را داشتند. می‌توانید تصور کنید، در حال حاضر به جای این صحنه زیبا شما با چه صحنه‌‌، یعنی چه تونل بتونی زمخت و یک مسیر قطاری خشک روبرو بودید؟ 

 


 



موضوعات مرتبط: خبر گزيده

ادامه مطلب
[ یک شنبه 7 اسفند 1390 ] [ 4:4 بعد از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

تصاویر رادیولوژی یا عکاسی مدرن

همشهری آنلاین-هلن صدیق بنای: عکاسی با اشعه ایکس یک عکاسی مدرن یا به عبارتی عکاسی پر خطر است که به جزییات درون موجودات و اشیاء سر و کار دارد.

براي مشاهده ديگر تصاويرلطفا به ادامه مطلب برويد 

 



موضوعات مرتبط: خبر گزيده

ادامه مطلب
[ یک شنبه 7 اسفند 1390 ] [ 3:49 بعد از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

مصوبه ممنوعیت ارسال پیامک تبلیغاتی ابلاغ شد

 

مهر نوشت: معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: مصوبه ممنوعیت ارسال پیامکهای تبلیغاتی بدون کسب اجازه قبلی از مشترک از روز 19 بهمن ماه امسال به اپراتورهای موبایل ابلاغ شده و این اپراتورها ملزم به اجرای آن هستند. 
لطف الله سبوحی معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تاکید بر اینکه مصوبه ممنوعیت ارسال پیامکهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی بدون اجازه مشترک، از تاریخ ابلاغ آن یعنی از 19 بهمن ماه امسال لازم الاجرا بوده و تمامی اپراتورهای ارائه دهنده خدمات موبایل ملزم به اجرای آن هستند، اظهار داشت: چنانچه اپراتورهای موبایل به هر دلیلی نسبت به اجرای این مصوبه تمکین نکنند مطابق پروانه فعالیت و قرارداد با آنها برخورد خواهد شد. 

وی با بیان اینکه مصوبه ممنوعیت ارسال SMS های انبوه، تمامی پیامهای تبلیغاتی، اطلاع رسانی و خبری و حتی پیامکهای مسابقات را نیز شامل می شود، اضافه کرد: اپراتورهای موبایل باید ارسال پیامک به مشترکان خود را ساماندهی کرده و با رضایت مشترکان نسبت به ارسال این پیامکها اقدام کنند. 



موضوعات مرتبط: خبر گزيده

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 4 اسفند 1390 ] [ 1:12 قبل از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

خطر از بيخ گوش ايرباس هما گذشت+ عکس

صبح امروز، پرواز شماره ۴۰۸ شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در فرودگاه بوشهر، دچار حادثه شد که خوشبختانه کسی دچار آسیب جسمانی نشد.
به گزارش «تابناک»، در این حادثه، هواپیمای ایرباس A۳۰۰ شرکت هواپیمایی ایران ایر که قرار بود، ساعت ۸:۴۰ دقیقه صبح، از بوشهر به سمت تهران حرکت کند، در هنگام برخاستن از زمین، بناگاه ترمز کرد و از حرکت بازایستاد. این در حالی بود که موتورهای هواپیما با بیشترین قدرت ممکن در حال کار بودند و شتاب هواپیما به اندازه‌ای رسیده بود که بر اثر این ترمز شدید، اغلب لاستیک‌های هواپیما ترکید.

یکی از مسافران این پرواز در این باره می‌گوید: هواپیما مسیر بسیاری از باند پرواز را پشت سر گذاشته بود و سرعت خیلی زیادی داشت؛ بنابراین، هنگامی که خلبان ترمز کرد، اغلب لاستیک‌های هواپیما ترکید و دقایقی پس از آن بود که خلبان اعلام کرد به دلیل از کار افتادن سیستم ناوبری هواپیما، مجبور به متوقف کردن آن شده است.

 

 



موضوعات مرتبط: خبر گزيده

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 3 اسفند 1390 ] [ 4:53 بعد از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

عناوين خبري روزنامه‌هاي صبح امروزچهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۰

 روزنامه‌هاي صبح امروز ايران مهمترين عناوين خبري صفحه اول خود را به مسائلي همچون هيجان موتورسواري در تبريز،مقابله به مثل ايران بحران اروپا را تشديد كرد،روزهاي سياه منافقين در عراق،موضوع مناظره؛هاشمي رفسنجاني،ادعاي جنگ سرد، اذعان به اقتدار ايران است،حمايت جامعتين‌ از ليست جبهه متحد اصولگرايان،متن کيفرخواست را منتشر کنيد و...كه برخي از آنها در ادامه مي‌آيد.

 
جام جم

 

هيجان موتورسواري در تبريز
اختلال جدي در اينترنت چه كسي پاسخگوست؟
جنگ، نقطه مقابل زندگي نيست
جشنواره موسيقي، كام جوان‌ها را شيرين كرد

كيهان

مقابله به مثل ايران بحران اروپا را تشديد كرد
دماي هواي 24 استان زير صفر
ذخيره 5 ميليون تن ميوه براي تامين بازار شب عيد
مردم مغرب عليه پادشاه به خيابان‌ها ريختند              به ادامه مطلب بروید



موضوعات مرتبط: خبر گزيده

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 3 اسفند 1390 ] [ 3:59 بعد از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

مرغ دریایی به جرم دزدیدن چیپس از فروشگاه بازداشت شد !

صاحب مغازه خیال می کرد مرغ دریایی می خواهد سراغ سوسیس یا شیرینی برود اما در عین تعجب سراغ چیپس رفته و بعد از دزدیدن، کنار خیابان شروع به خوردن می کرد. مشکل بزرگ اینجا بود که مشتری جدید پولی نداشت و کارگران فروشگاه مانده بودند چه کار کنند؟

صاحب فروشگاه تصمیم گرفت یک نفر را جلوی در استخدام کند تا دزد دریایی! وارد مغازه نشود، چرا که وی روزی سه بار این کار را تکرار می کرد.لطفا به ادامه مطلب بروید



موضوعات مرتبط: خبر گزيده

ادامه مطلب
[ سه شنبه 2 اسفند 1390 ] [ 2:46 بعد از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

لباسی که خودش را با آب و هوا تطبیق می دهد

سربازان در جنگ با انواع شرایط خوب و بد آب و هوایی برخورد می کنند. از سوز و سرما گرفته تا گرمای طاقت فرسا. آنها همیشه با این مشکل مواجه هستند که چه لباسی بپوشند تا برای شرایط متفاوت مناسب باشد. ‏

‏حالا ارتش آمریکا به دنبال یک راه حل مناسب برای ساخت لباسی می گردد که بتواند خودش را با شرایط مختلف آب و هوایی وفق بدهد. این لباس قرار است به گونه ای طراحی بشود که در شرایط گرم بدن را خنک نگه دارد و در شرایط سرما به گرم شدن کمک کند. ‏



موضوعات مرتبط: خبر گزيده

ادامه مطلب
[ سه شنبه 2 اسفند 1390 ] [ 2:41 بعد از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

مردی در شکم یک مار بوا + عکس

این مرد هندی توسط یک مار بوا بلعیده شد و با وجود تلاش فراوان برای نجات این مرد و کشتن مار این مرد جان سالم به در نبرد و فقط جسد وی از شکم مار به بیرون کشیده شد.




 



موضوعات مرتبط: اجتماعیخبر گزيده
[ چهار شنبه 26 بهمن 1390 ] [ 5:28 بعد از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]

وانتی عجیب در راه بازار ایران + عکس

وانت جدید بهمن با قیافه‌ای متفاوت در آستانه ورود به بازار است. وانت جدید گروه بهمن در حال طی مراحل مختلف تاییدیه‌های استاندارد برای ورود به بازار است.

به گزارش فرهیختگان، ظرفیت این وانت حدود 500 تا 800 كیلوگرم بار است.
 

 




موضوعات مرتبط: خبر گزيده
[ چهار شنبه 26 بهمن 1390 ] [ 5:18 بعد از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد